Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Sede » Perfil de Contratante » Plataforma de Contratación » CECOSAM. Cementerios y Servicios Funerarios Municipales de Córdoba » Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
Ayuntamiento de Córdoba - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Contract Notice Detail

Publication details


This information has been rectified by: 2010-0000000306

Publication reference:  2010-0000000114

Publication date:  08/04/2010 at 11:08

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2010-0000000114

Disabled Notice

Notice filed in the Historic

A. Contract Object


Contracting authority: CECOSAM. Cementerios y Servicios Funerarios Municipales de Córdoba


Processing Province:


Contract Type: Obras


Contract Name: OBRAS DE REFORMA DE LOS NICHOS DE LOS CUADROS DE S. ISAAC Y DE STA. LUCÍA DEL CEMENTERIO MUNICIPAL DE SAN RAFAEL.


Execution Provinces:


File reference number: Nº 3/2010.


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description:


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto - Múltiples criterios


C. Total budget amount


Total amount: 84,999.96 €


Estimated amount:

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit: 


Place:
CECOSAM, S.A. (TANATORIO MUNICIPAL).
ANTIGUA N. IV-CTRA. MADRID-CÁDIZ, KM. 394
14014 CÓRDOBA



Contact point:

For the attention of: CONTRATACIÓN CECOSAM.

Telephone:  957 322125 | Fax: 957 322014

E-mail:  cecosam@ayuncordoba.es

Internet address:  http://www.cecosam.es


Additional information: 



E.Minimum solvency requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  28/04/2010 at 14:00


Addresses for sending:
REGISTRO DE ENTRADA DE CECOSAM.
ANTIGUA N-IV-CTRA. MADRID-CÁDIZ, KM. 394 (TANATORIO MUNICIPAL).
14014 CÓRDOBA


Additional information:  LAS OFERTAS SE PRESENTARÁN ANTES DE LAS 14:00 HORAS, EN EL PLAZO DE 20 DÍAS NATURALES, CONTADOS A PARTIR DEL SIGUIENTE AL DE PUBLICACIÓN DEL ANUNCIO DE LICITACIÓN EN EL PERFIL DEL CONTRATANTE.


H. Tender opening


Place:
AULA DE CONSUMO DEL AYUNTAMIENTO DE CÓRDOBA.
EDIFICIO GRAN CAPITÁN 6
14008 CÓRDOBA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 07/06/2010 at 12:10


Other dates:


Additional information: COMPONENTES MESA CONTRATACIÓN: Presidenta: Dña. Alba Mª Doblas Miranda. Vocales: Dña. Ana Tamayo Ureña, D. Manuel Aranda Roldán y D. José Cabrera Baena. Secretaria: Dña. Mª Isabel Alcántara Leonés.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO DE CONDICIONES (66.4 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N. Related publications


08/04/2010 11:08 - 2010-0000000114 - Convocatoria de licitación  (Historic)

12/07/2010 11:45 - 2010-0000000306 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Historic)

» 12/07/2010 12:06 - 2010-0000000372 - Adjudicación definitiva

O. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación