Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Sede » Perfil de Contratante » Plataforma de Contratación » CECOSAM. Cementerios y Servicios Funerarios Municipales de Córdoba » Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
Ayuntamiento de Córdoba - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Contract Notice Detail

Publication details


Publication reference:  2010-0000000111

Publication date:  08/04/2010 at 09:45

State:  En trámite


Signed PDF: Signed PDF 2010-0000000111

Notice filed in the Historic

A. Contract Object


Contracting authority: CECOSAM. Cementerios y Servicios Funerarios Municipales de Córdoba


Processing Province:


Contract Type: Obras


Contract Name: OBRAS DE REPARACIÓN DE MURO Y SANEAMIENTO EN EL CEMENTERIO DE SANTA CRUZ


Execution Provinces:


File reference number: Nº 2/2010


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: REGULACIÓN DE LA CONTRATACIÓN DE LAS OBRAS DE REPARACIÓN DE MURO Y SANEAMIENTO EN EL CEMENTERIO MUNICIPAL DE STA. CRUZ. EL CONTRATO TIENE LA CONSIDERACIÓN DE CONTRATO PRIVADO, TIPIFICADO COMO DE OBRAS.


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto - Múltiples criterios


C. Total budget amount


Total amount: 49,982.09 €


Estimated amount:

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit: 


Place:
CECOSAM, S.A.
ANTIGUA N. IV-CTRA. MADRID-CÁDIZ, KM. 394
14014 CÓRDOBA



Contact point:

For the attention of: CONTRATACIÓN CECOSAM

Telephone:  957 322125 | Fax: 957 322014

E-mail:  cecosam@ayuncordoba.es

Internet address:  http://www.cecosam.com


Additional information: 



E.Minimum solvency requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  28/04/2010 at 14:00


Addresses for sending:
REGISTRO DE ENTRADA DE CECOSAM
ANTIGUA N-IV - CTRA. MADRID-CÁDIZ, KM. 394
14014 CÓRDOBA


Additional information:  PRESENTACIÓN DE OFERTAS: antes 14 h. en el plazo 20 días naturales, contados a partir del siguiente al de publicación del anuncio de licitación en Perfil de Contratante.


H. Tender opening


Place:
AULA DE CONSUMO DEL AYUNTAMIENTO DE CÓRDOBA.
EDIFICIO GRAN CAPITÁN 6
14008 CÓRDOBA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 07/06/2010 at 12:00


Other dates:


Additional information: COMPONENTES MESA CONTRATACIÓN: Presidenta: Dña. Alba Mª Doblas Miranda. Vocales: Dña. Ana Tamayo Ureña, D. Manuel Aranda Roldán y D. José Cabrera Baena. Secretaria: Dña. Mª Isabel Alcántara Leonés.-


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO DE CONDICIONES (66.06 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N. Related publications


08/04/2010 09:45 - 2010-0000000111 - Convocatoria de licitación  (Historic)

» 08/07/2010 14:25 - 2010-0000000365 - Adjudicación definitiva  (Historic)

» 12/07/2010 11:10 - 2010-0000000370 - Adjudicación definitiva

O. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación