Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Sede » Perfil de Contratante » Plataforma de Contratación » Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
Ayuntamiento de Córdoba - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Contract Notice Detail

Publication details


This information has been updated by: 2015-0000000661

Publication reference:  2015-0000000547

Publication date:  29/07/2015 at 12:45

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2015-0000000547

Disabled Notice

This information update 2015-0000000433 for the following cause: 

ACUERDO MESA SOBRE CONTINUIDAD EN LA TRAMITACIÓN DEL EXPEDIENTE Y PETICIÓN INFORME VALORACIÓN SOBRE B

Historical of Publications of Update and Correction


23/04/2015 11:19

Updated: ACUERDO MESA PROPUESTA DESESTIMIENTO CONTRATACIÓN


16/04/2015 14:06

Updated: ACUERDO MESA CONTRATACIÓN APERTURA SOBRE B


27/03/2015 09:57

Updated: ACUERDO MESA CONTRATACIÓN APERTURA SOBRE A. LA APERTURA PÚBLICA DE LOS SOBRES B TENDRÁ LUGAR EL DÍA 21 DE ABRIL DE 2015, A LAS 10:00 HORAS, EN LA SALA DE REUNIONES DE LA 4ª PLANTA DEL EDIFICIO DE C/ CAPITULARES.


04/03/2015 09:13

Updated: PLAZO DE PRESENTACIÓN DE OFERTAS: Hasta las 14:00 horas del día 13 de abril de 2015.



A. Contract Object


Contracting authority: Ayuntamiento de Córdoba


Processing Province: CÓRDOBA


Contract Type: Servicios


Contract Name: 17/15.- SERVICIO AUXILIAR DE VIGILANCIA EN LA BIBLIOTECA CENTRAL.


Execution Provinces: CÓRDOBA


File reference number: 17/15


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description:


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto - Múltiples criterios


C. Total budget amount


Total amount: 33,057.85 €


Estimated amount: 66,115.70 €


Notes:


No sujeto a regulación armonizada

Contrato no susceptible de Recurso especial




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit: 


Place:
EXCMO. AYUNTAMIENTO DE CÓRDOBA
C/. CAPITULARES 1
14071 CÓRDOBA



Contact point:

For the attention of: Unidad Contratación Administrativa. Capitulares, 4ª planta

Telephone:  957499900 | Fax: 957499932

E-mail:  admon.compras@ayuncordoba.es

Internet address: 


Additional information:  http://www.perfildelcontratante.cordoba.es



E.Minimum solvency requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  15 days


Addresses for sending:
EXCMO. AYUNTAMIENTO DE CÓRDOBA
C/. CAPITULARES 1
14071 CÓRDOBA


Additional information:  Fecha límite presentación ofertas: Hasta las 14:00 horas de transcurridos 15 días naturales siguientes a la publicación del anuncio de licitación en el BOP


H. Tender opening


Place:
EXCMO. AYUNTAMIENTO DE CÓRDOBA
C/. CAPITULARES 1
14071 CÓRDOBA

Envelope two opening date: 21/04/2015 at 10:00


Envelope three opening date:


Other dates:


Additional information: APERTURA DE LOS SOBRES B EL DÍA 21 DE ABRIL DE 2015, A LAS 10:00 HORAS, EN LA SALA DE REUNIONES DE LA 4ª PLANTA DEL EDIFICIO DE C/ CAPITULARES. ESTE ACTO ES PÚBLICO.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOP nº 60   ( Publication:27/03/2015 ).  Reference 1.624/2015



K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


ANUNCIO BOP (109.91 Kb) download

PLIEGOS TÉCNICO Y ADMINISTRATIVO (911.2 Kb) download


K.2. Additional information


ANUNCIO DE LICITACIÓN PUBLICADO EN EL BOP (25.75 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N. Related publications


04/03/2015 09:13 - 2015-0000000108 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

27/03/2015 09:57 - 2015-0000000172 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

16/04/2015 14:06 - 2015-0000000236 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/04/2015 11:19 - 2015-0000000254 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

25/06/2015 07:59 - 2015-0000000433 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

29/07/2015 12:45 - 2015-0000000547 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/09/2015 14:53 - 2015-0000000661 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

24/09/2015 09:19 - 2015-0000000663 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

25/09/2015 13:04 - 2015-0000000675 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

30/09/2015 08:24 - 2015-0000000684 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

05/10/2015 08:42 - 2015-0000000695 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

08/10/2015 13:15 - 2015-0000000701 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

14/10/2015 10:06 - 2015-0000000710 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

15/10/2015 12:29 - 2015-0000000716 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

13/11/2015 13:19 - 2015-0000000831 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 14/01/2016 11:53 - 2016-0000000013 - Adjudicación

» 22/01/2016 09:35 - 2016-0000000040 - Formalización

O. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación